4 dagar kvar !!!

2009-11-24 @ 11:01:22

Idag är de bara 4 dagar kvar, vilket jag tror man inte fattat ännu! Om 4 dagar är vi Australien och har precis startat vårat äventyr!
Packningen är snart klar, pengarna är snart växlade och släkten har sagt Hej då.
Nu är det nära!

Som ni ser har hemsidan ändrat design, vilket "Fashion-Calle" tjatat sig till.
Robin "bubba" Pettersson är det som stått för mästerverken vilket man får tacka för, men jag gillade förra designen också.
JM                                                                                                            

Kommentarer

Postat av: MADELEINE

Tjeenare Joel:)

Vi är i Kamala beach som ligger på ön phuket:) helt okej faktiskt. Lite dyrare än vi trodde men det funkar:D har ni tiden så får ni komma ner och hälsa på oss tycker jag, bara att höra av er:) Och ha det så bra i Australien :D

Postat av: anders

se till att uppdatera ofta misiak. måste ha något roligt att läsa när jag sitter och tittar ut i den svenska mörka vardagen.



ha det så kul där nere och se till att spring ett par kilometer dagligen, husse har stenkoll på dig.



puss gubben!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback